Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S)

İADE VE DEĞİŞİM

İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

Ürünlerin iade ve değişim işlemleri için şu şartlara dikkat edilmelidir:

- Ürünler, orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş şekilde tarafımıza gönderilmelidir.

- Kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, talep edeceğiniz form (WhatsApp üzerinden) ile birlikte değiştirebilir ya da iade edebilirsiniz.


Dikkat edilmesi gereken diğer hususlar:

- Yıkama işlemi görmüş, herhangi bir koku sinmiş veya tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünler kabul edilmeyecektir.

- İade ve değişim süreniz, ürünü teslim aldığınız gün dahil olmak üzere 14 gündür.


Not: Çekilişlerden kazanılan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. İnceleme sürecine giren ürünler, tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili birimlerce değerlendirilecek ve iade onayı verilecektir. Bu süreç ortalama 5 iş günü sürmektedir.

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜN İADE VE DEĞİŞİMİNİ NASIL SAĞLAYABİLİRİM?
www.crool.com.tr adresinden satın aldığınız, kullanılmamış, tadilat yapılmamış ve tekrar satılabilirlik özelliğini koruyan ürünlerinizi, WhatsApp üzerinden bilgi alarak iade veya değişim işlemleri için gönderebilirsiniz.

KARGO VE TESLİMAT

KARGOM NE ZAMAN GELİR?
Crool'da sipariş verdiğiniz tüm ürünler 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.
KARGOM NEREDE?

Siparişiniz oluşturulduktan sonra hazırlık aşamasına alınır ve kargoya teslim edildiğinde size bilgilendirme mesajı gönderilir. Bu mesaj içerisinde yer alan takip linki üzerinden kargonuzun güncel durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.